مشاور امور بانوان سازمان اوقاف آرامش و استحکام خانواده را در گروی اقتداء به بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) دانست و بر ترویج سیره وسخنان ان حضرت تاکید کرد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، معصومه فرزانه؛ مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهراء (س) و روز زن به  ضرورت تبیین شخصیت والای حضرت زهرا (س) اشاره کرد وگفت: تمامی مردان و زنان باید زندگی خود را با تراز وجودی حضرت زهرا (س)انطباق دهند.

وی بر لزوم معرفی  ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) برای جوانان تاکید کرد و گفت: جوانان به دلیل  خلاهایی که وجود دارد، شناخت خوبی از سیره وسخنان والگوهای عینی زندگی حضرت زهرا(س) ندارند و ما باید شخصیت حضرت زهرا (س) را دست‌یافتنی‌ معرفی کنیم.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف امن ترین خانه‌ها را خانه‌هایی دانست که با نور خدا و قرآن رشد می‌کنند و افزود: نجات بشریت و آرامش و استحکام وقوام خانواده ها در گروی اقتداء به حضرت زهرا(س) است.

فرزانه با اشاره به اینکه گمشده دنیای امروز معنویت است، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد که تحت تاثیر تهاجم فرهنگی دشمن هستند مسیری را می‌روند که غرب سالها قبل در این مسیر به بن‌بست رسیده است.

وی درباره برگزاری اردوی زیارتی بانوان و همسران کارکنان سازمان اوقاف که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود، گفت: در راستای رشد و تعالی و ارتقای سطح معرفتی و معنوی خانواده‌ها، برنامه سفر سیاحتی و زیارتی به شهر مقدس قم وجمکران برای پنجشنبه هفدهم اسفندماه پیش‌بینی شده است.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی از زمان حرکت از مبداء سازمان  آغاز می‌شود، تصریح کرد: در هر اتوبوس یک مُبلغ خانم حضور دارد و فعالیتهای فرهنگی و مشاوره‌ای را انجام خواهد داد.

فرزانه با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از بانوان و همسران کارکنان سازمان اوقاف در این سفر حضور دارند، گفت: پس از زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام فرحزاد؛ استاد حوزه و دانشگاه درباره ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در راه برگشت نیز شرکت کنندگان به زیارت  مسجد  مقدس جمکران خواهند رفت، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که همکاران وبانوان در این سفر مهارت های زندگی  وهمسرداری وتجربیات جدید در زمینه تربیت فرزندان صالح را بیاموزند و سفر رضایت بخشی را داشته باشند.
/2759/